Załącznik nr 1 do Regulaminu instafit.pl
Produkty/Usługi | Opis | Czas trwania | Cena (ZŁ) | rabat | Cena promocyjna (ZŁ) |
Rozpisanie całościowe: diety, treningu, suplementacji oraz wskazówki żywieniowe – Pakiet Instafit | Jednorazowa rozpiska bez korekt | Jednorazowo na podstawie ankiety | 300 | 141 | 159 |
Rozpisanie całościowe: diety, treningu po uwzględnieniu badań i szczegółowej ankiety zdrowotnej – Pakiet Instafit Double Care | Jednorazowa rozpiska bez korekt | Jednorazowo na podstawie ankiety lub rozmowy, ewentualnych załączonych badań lekarskich | 450 | 151 | 299 |
Pakiet Instafit | Pakiet obejmujący usługę Pakiet Instafit. Kontakt e-mail, monitorowanie progresu na podstawie raportów i komunikacji e-mailowej, oraz możliwość zadawania pytań. | 3 miesiące 6 miesięcy 12 miesięcy | 585 1092 1716 | 135 252 396 | 450 840 1320 |
Pakiet Instafit Double Care | Pakiet obejmujący usługę Pakiet Instafit Double Care. Kontakt e-mail, monitorowanie progresu na podstawie raportów i komunikacji e-mailowej, oraz możliwość zadawania pytań w formie e-maila lub rozmów telefonicznych/skype | 3 miesiące 6 miesięcy 12 miesięcy | 1170 2184 3432 | 270 504 792 | 900 1680 2640 |
| | | | | |
| | | | | |
Bonusowe nagranie/produkty (różne warianty) | Nagrania wideo/produkty z natychmiastowym dostępem po zakupieniu pakietu | Jednorazowy dostęp | 477 386 199 99 79 129 | 477 386 199 99 79 129 | 0 0 0 0 0 |
Słowniczek
Produkt – udzielenie dostępu online do filmów wideo, dotyczącego wybranego szkolenia.
Bonusowe nagrania/produkty – udzielenie dostępu online do filmów video lub innych produktów np. ebook w cenie z rabatem 100 % (gratis).
Usługa – rozpisanie diety, suplementacji oraz planu treningowego i prowadzenie drogą e-mailową zgodnie z wybranym Pakietem opisanym w tabeli powyżej i/lub indywidualne konsultacje/coaching przy użyciu komunikatora głosowego Skype lub za pomocą połączeń telefonicznych, na koszt dzwoniącego Usługobiorcy.
Pakiet – wybrany (spośród dwóch powyżej) przez Usługobiorcę zbiór usług oferowanych przez Usługodawcę.
Forma – wybrana przez Usługobiorcę forma rozmowy: telefoniczna lub za pomocą komunikatora głosowego Skype korzystania z Usług.
Konsultacja – indywidualna rozmowa z Usługodawcą, trwająca od 10 do 60 min minut w wybranej przez Usługobiorcę formie telefonicznej lub za pomocą komunikatora głosowego Skype, w terminie uzgodnionym przez obie Strony 2-3 dni przed terminem rozmowy. W przypadku wykupienia pakietu Instafit za konsultację uznaje się wyłącznie konsultacje w formie e-mailowej. Niewykorzystanie czasu kontaktu przez Skype lub rozmowę telefoniczną w jednym miesiącu nie upoważnia do zwiększenia czasu połączenia w miesiącach następnych. Niewykorzystany czas kontaktu telefonicznego lub skypowego wygasa, bez prawa żądania obniżenia ceny za Pakiet.
Pakiet Instafit – wymiana wiadomości za pomocą poczty email miedzy Usługodawcą a Usługobiorcą na wybrany przez Usługobiorcę temat , z gwarancją odpowiedzi na emaila Usługobiorcy przez Usługodawcę w przeciągu 24 h (z wyjątkiem świąt i weekendów). Usługa Instafit obejmuje minimum 4 maile miesięcznie, czyli 1 mail tygodniowo. Niewykorzystanie przypisanej ilości maili w jednym miesiącu nie upoważnia do zwiększenia ilości maili w miesiącach następnych. Niewykorzystane maile przepadają, bez prawa żądania obniżenia ceny za Pakiet.
Pakiet Instafit Dobule Care – wymiana wiadomości za pomocą poczty email miedzy Usługodawcą a Usługobiorcą na wybrany przez Usługobiorcę temat, z gwarancją odpowiedzi na emaila Usługobiorcy przez Usługodawcę w przeciągu 24 h (z wyjątkiem świąt i weekendów). Usługa Instafit Double Care obejmuje minimum 4 maile miesięcznie, czyli 1 mail tygodniowo. Niewykorzystanie przypisanej ilości maili w jednym miesiącu nie upoważnia do zwiększenia ilości maili w miesiącach następnych. Niewykorzystane maile przepadają, bez prawa żądania obniżenia ceny za Pakiet.
Czas trwania – czas trwania wybranego Pakietu, Usługodawca zastrzega, że niewykorzystane przez Usługobiorcę Usługi oferowane w ramach wybranego pakietu nie przechodzą na kolejne miesiące.
Cena – cena za wybrany Pakiet.
Rabat – rabat cenowy udzielany przez Usługodawcę Usługobiorcy.
Cena promocyjna – cena po skorzystaniu przez Usługobiorcę z udzielonego przez Usługodawcę Rabatu.
Zamrożenie pakietu – możliwość czasowego zawieszenia pakietu, z założeniem, że przy płatnościach ratalnych, raty pobierane są w dalszym ciągu zgodnie z terminem, a współpraca przedłuża się o czas, na jaki została zawieszona współpraca, dla pakietu 3 miesiące – max 1 miesiąc zawieszenia, dla pakietu 6 miesięcy – max 2 miesiące zawieszenia oraz dla pakietu 12 miesięcy – max 4 miesiące zawieszenia (zakładając, że zawieszenie może być jednorazowe lub kilkukrotne o krótszym okresie trwania).